Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang

Kod producenta: 81153
Indeks: WGPTLR0UM081153
Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang
29,82 zł

W koszyku
Celem realizacji zamówienia obejmującego powyżej 50 szt. danego produktu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 32 775 27 25
Dostępny
  • Opis

    Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang

    Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
    Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
    Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
    W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

    Zasady armii IRON GANG
    Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
    Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?

    Łańcuchy na motorach
    Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

    Łańcuchy i sieci
    Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
    Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

    Reakcja łańcuchowa
    Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
    Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

  • Specyfikacja

    Producent Portal Games
    Kod Producenta 81153
    EAN 5902560381153
    Rodzaj
    • Przygodowe
    • Strategiczne i ekonomiczne
    Wymagania wiekowe od 12 lat
    Płeć
    • Chłopcy
    • Dziewczynki
    Min. liczba graczy 2
    Max. liczba graczy 4
    Czas gry 30 min
    Produkt na baterie Nie
    Baterie w zestawie Nie
    Zasilanie Nie dotyczy
    Wersja językowa Polska
    Akcesoria w zestawie
    • 35 żetonów Iron Gang
    • 4 znaczniki Ran
    • 2 znaczniki Iron Gang
    • 2 znaczniki Sieci dystansowej
    • Zapasowy żeton
    • Instrukcja
    Pozostałe parametry

    Wymiary opakowania: 13 x 10 x 2 cm

    Rozwiń całą specyfikację Zwiń całą specyfikację

Zapisz się do newslettera

  • Informacje o nowościach i promocjach
  • Zaproszenia do udziału w konkursach
  • Dedykowane oferty specjalne i kody rabatowe
Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang

Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang

29,82 zł
W koszyku