30.09.2024
Aktualizacja: 
24.09.2024
Spis treści

Formula 1 i LEGO ogłosiły nowe partnerstwo, w ramach którego wprowadzone zostaną produkty LEGO inspirowane F1 dla budowniczych w każdym wieku.

Dwie najbardziej rozpoznawalne marki na świecie, Formula 1 i LEGO ogłosiły nowe partnerstwo, w ramach którego wprowadzone zostaną produkty LEGO inspirowane F1 dla budowniczych w każdym wieku. Asortyment będzie obejmował zestawy LEGO DUPLO dla dzieci w wieku przedszkolnym, a także zestawy klocków dla dzieci i dorosłych.

W 2025 roku świat Formuły 1 ożyje w formie klocków LEGO dzięki całkiem nowej gamie produktów, która będzie zawieraćzespoły F1, a także angażujące treści dla fanów i rodzin na platformach cyfrowych LEGO oraz silną obecność na wydarzeniach Formuły 1, z aktywną strefą kibica włącznie.

Aktywności w 2025 r. będą skupiać się na przybliżeniu fanom świata innowacji, technologii i inżynierii poprzez zabawę w budowanie z klocków LEGO, z spersonalizowanymi aktywnościami na wyścigach i produktami, które celebrują techniczne dziedzictwo tego sportu.

 Założona w 1932 r. Grupa LEGO jest jednym z wiodących na świecie producentówzabawek, a kultowy klocek LEGO jest używany przez dzieci i budowniczych w każdym wieku do tworzenia nowych budowli od ponad 90 lat.

W ostatnich latach Formuła 1 odnotowała ogromny wzrost zainteresowania wśród młodszych fanów, a dane pokazują, że ponad cztery miliony dzieci w Europie i USA w wieku 8-12 lat aktywnie śledzi ten sport.  54% obserwujących F1 na TikToku i 40% na Instagramie ma obecnie mniej niż 25 lat.

Emily Prazer, dyrektor ds. handlowych Formuły 1, powiedziała: „Klocki LEGO rozpaliły iskrę kreatywności i pasji do budowania u milionów dzieci i dorosłych na całym świecie.

Dzięki temu partnerstwu fani poprzez zabawę będą mogli odtworzyć i wyobrazić sobie świat Formuły 1, klocek po klocku, zagłębiając się w zawiłości mechaniki i technologii stojącej za tym sportem.

Nie możemy się doczekać, aby przenieść dramaturgię i emocje Formuły 1 do pełnych zapału i pasji fanów LEGO i dać im kolejny sposób na cieszenie się tym sportem z przyjaciółmi i rodziną”.

Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w LEGO Group, dodała: „LEGO ma bogatą historię odtworzenia wielu samochodów F1 w formie klocków LEGO. Wierzymy, że to nowe partnerstwo, poprzez zabawę i budowanie LEGO, pomoże jeszcze bardziej przybliżyć widowisko tego sportu wszystkim fanom.

Umożliwi im to celebrowanie swojej pasji do sportu w bardziej wciągający i ekscytujący sposób, a także pozwoli zobaczyć, jak moc kreatywności i wyobraźni LEGO jeszcze bardziej wzmacnia emocje związane z F1.”

Podobne wpisy

Kalendarze adwentowe dla dzieci

Kiedy temperatury spadają, a za oknem coraz większa słota, wszyscy czekają, aż ich dni rozświetli magia świąt Bożego Narodzenia. Wraz z nadejściem grudnia zaczyna się cudowny okres wyczekiwania, który umila pewna piękna, stara tradycja. Mowa oczywiście o pełnych niespodzianek kalendarzach adwentowych. 

Zobacz

Wyjątkowy notes LEGO

Kupując dowolny zestaw LEGO za minimum 169 zł, masz możliwość dodania do koszyka wyjątkowego gadżetu LEGO za 1 złotych. Stylowy i funkcjonalny, 176-stronicowy notatnik w twardej oprawie. 

Zobacz

Wygraj kwiatki na Dzień Matki

Ogłaszamy konkurs kreatywny "Wygraj kwiatki na Dzień Matki".

Proste zadanie, wspaniałe nagrody.

    Zobacz